Tady sezona nekončí! Prodloužili jsme ti záruku na baterku i mopedix a přidáme ti velké brašny ZDARMA!

Marketing OP TAK

MARKETING výzva I – OP TAK

Podpora exportu – mopedix

Cílem je představit produkt mopedix Electrix relevantnímu publiku na nových trzích, získat nové obchodní partnery, budovat a rozšiřovat prodejní a servisní síť mopedu, a tím zajistit jeho dostupnost a zvýšení konkurenceschopnosti. Projekt je spolufinancován Evropskou unií (reg. číslo CZ.01.02.01/04/23_017/0002755).

Český trh, na kterém je produkt mopedix Electrix primárně nabízen v současnosti, nedosahuje ani přes rostoucí tendenci potřebné velikosti a potenciálu nezbytných pro plánovaný a pro udržitelnost výroby potřebný růst prodejů. Od roku 2024 plánuje výrobce dodávat 20 % produkce prostřednictvím vlastního e-shopu, 10 % přes obchodní partnery v Česku a 70 % produkce přes partnery zahraniční.

Příčinou je vyšší cena elektromopedu oproti “konkurenci”, zejména v kategorii motocyklů se spalovacími motory, nízké povědomí o výhodách elektromobility obecně, upřednostňování nízké ceny před reálnou užitnou hodnotou, nutnost zprostředkovat potenciálním zákazníkům zážitek „na vlastní kůži“ pro podporu technických a kvalitativních argumentů, stále ještě nepříliš rozvinutá síť veřejných dobíjecích stanic – včetně klasické zásuvky na 220 V potřebné pro dobití mopedixe.

Pro zajištění plánovaného růstu prodejů/obratu a konkurenceschopnosti nabízeného produktu je cílem firmy vstup na zahraniční trhy a udržitelná expanze. S tím souvisí potřeba budování a rozšiřování sítě obchodních partnerů (dealerství) a servisní sítě (ideálně prostřednictvím dealerství) značky mopedix na relevantních evropských (např. Německo, Belgie, Rakousko, Nizozemsko apod.), respektive světových trzích. Na nových trzích počítá firma rovněž s aktivitami v segmentu B2B.

Nákupní košík
Přejít nahoru